Klachtenformulier
Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de inzet en het werk van de huisarts. Een enkele keer is dat niet het geval.
Als u ontevreden bent over uw huisarts of een klacht heeft, dan hoeft u dat niet voor u te houden. Er zijn meerdere manieren om uw onvrede kenbaar te maken.
Uw huisarts stelt het op prijs indien hij of zij de gelegenheid krijgt de oorzaak van uw klacht met u te bespreken. Dat kan ook als de klacht over de praktijkassistent(e), of de waarnemer gaat. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet samen met u naar een oplossing zoeken.
Het formulier op deze pagina is hiervoor bedoeld: de huisarts krijgt bericht van uw klacht, en binnen 3-5 werkdagen wordt er met u contact opgenomen. Wilt u uw huidige telefoonnummer vermelden in het bericht?
Daarnaast is het mogelijk met een onafhankelijk klachtenbemiddelaar contact op te nemen.
Voor meer informatie verwijs ik u naar de Klachtenregeling onder Praktijkinformatie.